wtorek, 20 grudnia 2011

Ciekawe promocje 1

Obecnie jest możliwość zakupienia na stronie http://www.humblebundle.com/ gier za dowolną sumę (cztery gry za minimum 0.01 USD, lub sześć gier za minimum 5.15 USD).
Gry za minimum 0.01 USD to:
- Jamestown
- Bit. Trip Runner
- Super Meat Boy
- Shank
- Nigthy Sky HD
Gry za 5.15 USD to:
- te same gry co za 0.01 USD
- Cave Story+
- Gratuitous Space Battles
Pieniądze wydane na gry rozdziela się po między deweloperów, fundacje charytatywne, a samą witrynę.
Gry zostały przedstawione na filmie: http://www.youtube.com/watch?v=-i88FGZIUDM&feature=player_embeddedfeature=player_embedded. Akcja potrwa jeszcze 7 dni.
Ja zakupiłem pakiet czterech gier i całą sumę przeznaczyłem na fundacje charytatywne.
Drugą promocją jest promocja na Steam'ie. Każdy użytkownik Steam otrzymał prezent, w którym były  losowo wybrane gry, bony na gry, a także "węgielek". Ja miałem szczęście dostałem Half-Life 2 i dodatek do tej gry Half-Life 2: Lost Coast.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz